Accions del document

El Ple del CEUCAT analitza el nou decret de preus

Comparteix Share
23/06/2012 El Plenari del CEUCAT reunit d'urgència ha analitzat aquest dissabte la proposta de decrets de preus presentada el dia anterior pel Secretari d'Universitats
El Ple del CEUCAT analitza el nou decret de preus

Sessió de treball al plenari del CEUCAT

El Ple del CECUCAT reunit d'urgència a Barcelona ha analitzat a fons la proposta de decret de preus presentada divendres pel Secretari d'Universitats i Recerca, Antoni Castellà.

Els consells d'estudiants han mostrat el seu rebuig per l'augment de fins el màxim permès pel RD14/2012, i han reiterat la seva voluntat d'evitar que es dificulti l'accés a la universitat. Per aquest motiu han elaborat un document amb una vintena de motius pels quals creuen que cal modificar el decret, i que seran entregades durant aquesta setmana en diverses reunions oficials.

A més, el plenari ha aprovat un manifest de suport a l'enfortiment de les beques pròpies en universitats privades i un altre sobre la presència dels mossos d'esquadra a les universitats catalanes. També s'ha entregat als membres del plenari la proposta de carta de drets i deures que ha fet arribar al CEUCAT el grup de treball sobre drets i deures.

El plenari també ha acordat la creació d'una comissió de garanties, per tal de vetllar pel compliment dels drets de l'estudiantat a les universitat.

El proper dilluns a la Comissió d'Estudiants del CIC, on assistirà el Secretari General del CIC, s'aportarà la visió dels membres del CEUCAT sobre el decret de preus i la catra de drets i deures.

Contingut relacionat
MANIFEST CONTRA EL RD14/2012
darrera modificació: Juny 2012

Notícies

Aquest web utilitza cookies pròpies per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Consell de l'Estudiantat de les Universitats Catalanes. CEUCAT.
© UPC (obriu en una finestra nova) . Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech